1.ბლოგები 63%-ით მეტ გავლენას ახდენენ მომხმარებლის ყიდვის გადაწყვეტილების მიღებაზე ვიდრე გაზეთები და ჟურნალები.
2.კომპანიები რომლებიც იყენებენ ბლოგებს 15-ზე მეტჯერ თვეში, 5ჯერ მეტი ტრაფიკი აქვთ ვიდრე ჩვეულებრივ.
3.საშუალო გვერდის სიგრძე უნდა შეადგენდეს დაახლოებით 2000 სიტყვას.
4.თუ პოსტი არის 1500 სიტყვაზე მეტი ის იღებს 22.6%-ით მეტ facebook likes-ს.
5.პოსტებს, რომლებსაც თან ახლავთ სურათები 94%-ით მეტი ნახვა აქვს, ვიდრე პოსტებს სურათის გარეშე.
6.ვიდეო პოსტებს აქვს 267%-ით მეტი მოწონება, ვიდრე ჩვეულებრივ პოსტს.
7.მომხმარებლების 58% წყვეტენ ვიდეოს ყურებას 90 წამის შემდეგ.
8.მომხმარებლების 80%-ს ურჩევნია უყუროს ვიდეოს იგივე თემაზე ვიდრე წაიკითხოს ის.
9.მომხმარებლების 58% აფასებს პოსტს გამომდინარე იქედან რა დაინახეს და მხოლოდ 10% აკეთებს შეფასებას პოსტის წაკითხვის შემდეგ.
10.საშუალოდ, სტატისტიკურად, მომხმარებელი ყიდვის გადაწყვეტილების მიღებამდე 11 კომენტარს ან მიმოხილვას კითხულობს